نوآوران ارتباطات امید در شانزدهمین اجلاس فناوری رسانه

شرکت نوآوران ارتباطات امید، شما را به بازدید از غرفه این شرکت در شانزدهمین اجلاس فناوری رسانه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما در روزهای ۲۰ تا ۲۲ آبان ماه ۱۳۹۸ دعوت می نماید.

از شما عزیزان دعوت می شود که در شانزدهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه که در سالن همایش های صدا و سیما برگزار می شود حضور بهم رسانید. این اجلاس در روزهای دوشنبه الی چهارشنبه  ۹۸/۸/۲۰ الی ۹۸/۸/۲۲ برگزار خواهد شد. اطلاعات بیشتر در خصوص این اجلاس در http://fani.irib.ir قابل مشاهده می باشد.

بسیار خوشحال خواهیم شد تا از نمایشگاه فنی که در حاشیه این اجلاس تشکیل می شود بازدید نمایید. همکاران ما در شرکت نوآوران ارتباطات امید منتظر قدومتان در غرفه این شرکت هستند تا توضیحات کاملی در خصوص محصولات این شرکت ارائه نمایند. محصولاتی که امسال ارائه خواهند شد شامل موارد زیر می باشند:

–              فشرده ساز صدا و تصویر حرفه ای HEVC با دقت تصویر ۴K و دقت نمونه ۱۰-bit با خروجی IP و ASI مناسب برای پردازش های ابری

–              گیرنده حرفه ای صدا و تصویر HEVC با دقت تصویر ۴K و دقت نمونه ۱۰-bit با ورودی IP

–              فرستنده صدا و تصویر قابل حمل خبرنگاری برای ارسال روی شبکه همراه ۳G/4G

–              راهکار های ارسال و دریافت صدا و تصویر حرفه ای روی بستر اینترنت خانگی به عنوان جایگزین ارزان برای ارسال های ماهواره ای

–              مبدل های ASI به IP و بالعکس برای ارتباطات اینترنتی ارزان با تجهیزات قدیمی موجود

–              سرپایانه های IPTV مجتمع های مسکونی، هتلی، بیمارستانی و اداری برای جایگزینی سامانه های آنتن مرکزی

جهت هماهنگی ورود به این اجلاس  باید  ثبت نام نموده و جهت ثبت نام، لطفا اطلاعات فردی خود را در لینک https://forms.irib.ir/audience  وارد نمایید.

چشم به راه دیدار شما خواهیم بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *